börja bra..

tjenare !
Dagen börja bra med att jag försov mej, och den tiden innan jag gick till linnea var inte heller så värst .
drömde en mardröm inatt som utspela sej i mitt hus så :s
Men vi kom till stallet runt halv 12.
Hämta Cassandra , gjorde iordning o.s.v.
hängde ju på lite linnea och bella med hoppningen , cassandra var pigg som *******.
efter varje hinder var jag nästan tvungen att galoppera runt i småsmåsmå volter för att få stopp på henne .
Och dressyren var också dålig , ville inte samarbeta alls!
Men ett språng och när jag trava av henne lite på en volt ( i bra form ) i slutet var bra med ridpasset iaf
hehe sorry vart knappt nåra bilder , men dom som vart kommer upp!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0