Hästminne#

Min tid med Gotas.

Efter gotas blev min favorit häst hade vi en underbar tid.
Jag hade bl.a honom på ett hoppläger! , superkul var det .
dagen innan hade jag viskat till han ; - Om du ligger ner nån gång under lägret får du 10 knäckebröd.
Och gissa vad , han låg ner varje dag så det sluta med att han fick ett knäckepaket..
Och sen hade jag ju hon om på egen häst på deltid . (se bilder längre ner)
brukade leda honom på ponnyridningar.
 det var han som mitt liv kretsa om helt enkelt , min drömhäst!

*48 cm mankhöjd
* ras , pinto
* färg , brunskäck
* Född på nationaldagen år 2000 / alltså 11 år
* kommer från tyskland

Hästen med ett hjärta av guld , som alltid försöker göra sitt bästa !





















Jag älskar dej , nu och föralltid killen ♥

// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0