MALLORCA

nu är jag hemma och tänkte dra dagarna!

TISDAGEN: Idag anlände vi till mallorca.
På planet eftersom jag heter Frida danielsson lyckades jag spilla ut halva min dricka och tappa hela mat tallriken på golvet, uppochner..
Väl framme tog vi bussen till hotellet, och där chilla vi bara runt tills vi börja packa upp.





ONSDAGEN: Bada hela dagen, vattengympa i havet, och halkat på olja i vattenpolon..
Under eftermiddan spela vi även fotboll på stranden. Senare på kvällen gick vi och kollade på uppträdande plus gick till en affär som vi kolla lite.


TORSDAGEN
: Bada i poolen och i havet , dagen idag var det dubbelt så varmt som igår och imorn ska det bli ännu varmare.
På kvällen gick vi på stan och kolla lite.

FREDAGEN: Handla och bada.
Höll mej undan från solen idag. På eftermiddan gick jag upp till rummet och vila ett tag, man blir himla trött av ligga i solen och bada HELA dagarna..
På kvällen kollade vi på show sen spela jag och julia maxi yatzy.
mådde inte bra på när vi skulle sova , där av konsikvenserna

LÖRDAGEN: Sol , bad , fotboll på stranden. låna internet en timme, på kvällen gick vi upp på stan.

SÖNDAGEN: Idag skulle vi på marknad i gamla stan , men ångra oss då det dröjde år för taxin att komma.
Dom andra gick lite på stan men jag stanna vid poolen och sola lite. Hyrde internet innan maten oxå.
efter middan bestod av läsning och bad , och kvällen av show och shopping.

MÅNDAGEN: Sista dagen här på mallorca .
Bada, sola på förmiddan. På eftermiddan spela vi pingis. Tog även lite kort vi havet .


På kvällen var show med temat ABBA , dom som gjort showerna har varit GRYMMA!
Sen spela vi air hocky
, mästarn här va!
Packa sen sova.

IDAG: var tvugna att gå upp tidigt idag för väskorna var tvugna att checkas in mellan 6:15-7:15.
Sen var det frukost , vila innan bussen kom klockan 9:00.
Fruktansvärt varmt var det i bussen, så det var en lättnad att komma fram till flygplatsen.
efter passcontroll , incheckning m.m bar det iväg .
Och eftersom jag heter Frida danielsson så spillde jag ut drickan även på vägen tillbaka..
sen  på raden  framför oss satt ett spädbarn och när mamman skullke skaka välling så hoppa ju såklart locket av och allt for bak på mej -.-


väl hemma drog jag bara på ett par ridbyxer sen bar det av mot stallet.
träffade mina saknade vänner och vi red ut.
skönt att bara komma ut och galopper lite i skogen ! red mysen sabina♥
efter det borsta jag mixerpojken.
´
så nu har ni fått lite att läsa!

//Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0