året som gått-2

nu kommer det lite fortsättning!


ja somsagt, jag red fabbe, men samtidigt red jag Bella!


och till slut så blev det henne jag red, och jag gör det än idag som ni vet ;)


det blev snart sommar och vad va inte bättre än att vara i stallet då?!


badade nästan varända dag!

vissa dagar gick bra,

vissa inte.
och vi stannade på stadiet att det inte gick bra, hon va tjurig och ridningen gick inte alls. jag va sååå nära på att ge upp ett tag, men då började det släppa och det blev bättre och bättre. men jag kunde ju inte ge upp då?! så jag fortsatte! och det är jag glad över idag, det kan ju inte gå bra jämt. men efter det stadiet så blev det jätte mycket bättre, kom ut på en pay & jump!





det får räcka för den här gången!
kommer mer!

//linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0