handboll

tjenare , sitter nu vid mamma och pappas dator för att det är paus i handbollen. Sverige leder just nu mot Frankrike vilket är jättebra!
Efter handbollen blir det siita och plugga till historieprovet imorn , kul .
I stallet idag vart det en mysig promenad med älskling♥ Gick inte så långt eftersom vi åkte med bussen hem , men vi skynda oss lite för mycket i onödan för vi trodde bussen skulle komma 10 minuter tidigare än vad den gör , madde hade kollat fel så bussen åkte från askersund då , haha.
Senare ikväll kommer veckans Schema för Mixer samt bilder från bowlingen skulle jag tro så håll utkik ;)
Men nu ska jag dra och packa upp min väska så hejdå.

 Men kan bjussa på några gammla bilder som jag hitta



sakna gammla klassen♥






hahah

// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0