hejsan,

NU är det äntligen helg, skönt! veckan har segat sej fram verkligen.
Slask väder vart det idag också :( all snö är väl snart borta imorn..
Skolan idag har väl annars vart bra , jullåtar på franskan, film på engelskan och matteprov som jag tror gick hyffsat , kändes så iallafall.
Men vart så grymt stessad att jag skulle missa bussen så börja springa efter skolbussen när den åkte xd , haha tur att madde kom och sa att det inte var länsbussen , annars hade jag garanterat gått på den..
Väl istallet kom allt regn. Men jag red mixer iallafall, tror det var första gången det inte var kul. regn och blåst i en salig blandning, han gick dåligt , jag red dåligt o.s.v inte kul alls. Men jag älska honom endå ♥ Han var ju snäll som tillät att vara ute i det vädret iallafall om man ska tänka possetivt

♥ , sorry ska verkligen försöka ta lite nya bilder snart , stor bildbrist här ju..

har inte så mycket mer att säga mer än att jag städar just nu ,,



men iallafall , Helgens Schema:

Lördag: Först åka på match i Arboga och såklart vinna den ;) Kommer hem nån gång på eftermiddagen och då pluggar jag nog , sen på kvällen om det blir som planerat åker jag , Madde och Linnea och bowlar + käkar pizza i hallsberg  Så med andra ord förhoppningsvis en grym dag!

Söndag: Hel dag i Stallet antagligen , kommer hem och pluggar och kanske åker pluka på kvällen om det finns snö d.v.s ...


Vi hörs någ senare gottfolk , BYE

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0