helgen

helgen har vart asgrym och jag har vart på jättebra humör men är inte det längre efter man fick veta att man var andrahandsval , kul.

I lördags börja dagen med att jag åkte med ett grymt lag till arboga och spela match . Matchen var grymt kul , jag gjorde ett mål , och vi vann med 3-0 :) stanna efter på donken och käka med alla tjejorna.
Sen hann jag typ bara komma hem förens Linnea och madde kom. Vi gjorde oss iordning för kvällen då vi skulle Discobowla.




Bowlingen ägde!
Grymt kul vardet, kommer nog kanske göras om nån gång. 2 strikar här :D Men linnea vann ändå överlägset..
EFter det var det pizza för oss små tjockisar.



Mycket detaljer som var roliga men orkar inte berätta.
Åkte hem sov kvar hos linnea och vi kolla på " she´s the man "

Sen idag var det stallet , hos lilla pojken♥ gud vad jag älskarn!
Somsagt red ut på både han och sabina och det gick great på båda.
Medans jag vänta på att dom andra skulle bli klara pyssla jag med lita allt möjligt , b.l.a att ta sönder isen från badkaren i hagarna ;)

plugga , sen nu på kvällen var jag lite med linnea och madde igen.
så den bästa helgen på länge skulle jag vilja säga , tackförden.

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0