Julkänsla?

nja har ju försvunnit en del iumed att snön försvinner mer och mer , men tycker ändå att man har lite jul känsla :) Julpyntat och fint, håller på med julklappar o.s.v , snart ska jag klä granen. Tycker ändå att hela julen inte hänger på snön , gör ni det?

Kom till stallet runt kvart i ett. Tog in mixer och borsta och mös lite , pluttesnutt♥
Sen tog jag en liten promenad till nordishagen och vände, bestämde mej faktist för att köra lite frihetsdressyr en stund på banan fast den såg ut som en sjö, så det gjorde jag :) gick bra krävde inte så mycket men an gjorde ändå det han skulle! avsluta med att ta en liten promenad till bort till vägen och tog skrittsvängen samtidigt .
Tog lite vägar som han verkligen fick visa att han lita på mej, och han tveka inte en ända gång , glad blir man då!
Både han och millan fick lite " julmat" eller ja ätbart iallafall , vilket uppskattades , GOD JUL

Nu ska jag ner och klä julgranen♥♥ , hör av mej med lite julbilder sen :)



arkiv bild , älskar dej

// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0