lite dagar.. :))

nuu ska jag spela lite, sen blire å kolla på last song :))


men först: i onsdags red jag fabbe på banan.. gick faktiskt bättre än väntat efter så många vilo dagar! känner verkligen skillnad på min ridning från när jag börja rida fabbe o nu.. !!

igår, borstade jag bara fabbe, men jag red eija på banan, seeg häst :) men hon var duktig iaf! kan inte begära så mkt av henne.. seg, men underbar!

 idag red jag ut på fabbe,gud va underbar häst , asså!! det är helt otroligt. o gudva glad han va oxå :D <3

sen red linnea o jag ut på albin o eija, hahah när vi skulle galoppera lite i en backe, så sparkar albin bakut typ ashögt upp i luften , maffit! o jag o eija som va bakom.. stackars oss :/ men han träffa inte iaf ;)

nu ska jag iaf spela lite.. o har precis upptäckt att påmin cybershot-tele så kan jag gå in på internet varsomhelst o gratis, så mkt mobilbloggning om de går oxp ;)


lite "mysbilder" :)




//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0