Mixer♥

hejsan friends.
ni kanske undrar varför jag var glad förut och det kan jag säga va mixers förtjänst!
kom till stallet vid 12 och plocka fram lite bommar innan jag hämta pojken min.


sötisen idag.

sen red jag somsagt, började med att trava lite på en volt , gudars vad hård han var i munnen. lossna inte alls. men att öka / minska på rakt spår gick bättre :)
Sen fick han pusta lite innan vi skulle galoppera, galoppen gick super! :D snacka om att man blev som när man galoppera första gången igen! var ju helt överlycklig efteråt! inga problem iallafall♥
Efter det fortsatte vi att trava över bommar , haha det blev lite fail ibörjan..


vart så några gånger men efter ett tag fick han faktiskt till ett väldigt långt och fint steg över bommarna som flöt på bra.



han gena lite och så , men annars. Han fick pusta lite igen innan vi gjorde ett lite hinder för att testa nått skutt.
Det gick väl lite sådär.. stanna upp och nästan gick över några gånger hah men annars så hoppa han faktistk för det mesta, dock klumpigt och med typ ett ben itaget men det är ett litet framsteg iallafall! han sprang ju inte igenom det som sist ;) sen tror jag det blir bättre när han får hoppa i galopp och lite högre.

Men jag är nöjd och jätte glad ! (finns massa bilder som kommer såsmåning om)

// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0