ojj, är madde här?

jo, de är sant , det 'är jag , madde.. :)

förlåt för att jag inte bloggat på år och dar, har inte änns satt på datan förns nu.. kommer ju hem så himla sent, och ska äta, duscha och all julstress! julstressen känns redan! helt otroligt.. men nu har jag klarat av lite av julklapparna iaf.. köpt till mamma, och hälften till frida o linnea..

________________________________________________________________________________________________


är det verkligen  kul att läsa "idag har jag"- inlägg varenda dag? VAD VILL NI LÄSA OM ? dessutom är det ju nästan samma sak varje dag " idag va jag i stallet, jag red , det gick bra, "  har svårt att tro att dcet är så kul.. där behöer vi, eller iaf jag, hjälp.. det är inte så lätt att blogga om någe intressant om man inte vet vad ni tycker är intressant?!

________________________________________________________________________________________________


sen kommer astrid och sover här.. vi kände att vi behövde prata ordenligt, om både de ena och de andra..

________________________________________________________________________________________________


jag saknar dej så otroligt mycket leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0