Darmilla♥

Nu börjar vår tid gå till slutet.
jag har haft dej i exakt 3 månader , dom 3 månaderna har vart bland dom bästa i mitt liv.
om jag har vart ledsen är det dej jag villat åka till, du har alltid fått mej på bra humör.
Och bara på dom här tre månaderna så har jag älskat dej mest av alla djur!
På 3 månader kan man festa sej vid ett djur så jävla mycket.
Jag kommer absolut aldrig glömma dej millan , du är en av några saker som är det bästa som har hänt mej.
Så många minnen kan jag inte säga att det vart , men dom som vi har är oförglömliga.
1 år hade jag nästan trott iallafall men nej.
ändå sen i måndags har jag vart lite beredd , men ändå kom det som en chock , grät , jag det kan man säga att jag gjorde!
det första jag tänkte var , jag kommer aldrig mer få rida dej , jag kommer aldrig mer få se dej.
men sen tänkte jag om.
Du kommer fortfarande vara kvar jag kan pyssla me dej varje dag om jag vill .
Och det är det som är det viktiga , att du finns!
men hur det än blir så kommer jag alltid älska dej , nu och föralltid!

simple the best ! ♥


// f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0