film

hej,
nu har jag precis duschat och sitter i pyjamas ;)
dagen har varit bra!
vi vakna nån gång och då käka vi frulle och sen måla vi tror jag ;)
sen träna vi fotboll, gick faktiskt bra!
och efter det åt vi mat.
sen åkte vet jag inte vad vi gjorde...
men vi åkte till stallet iaf ;)
jag tog in bella och borsta och tränsa, sen red jag barbacka på banan! gick super, jag kände inget att hon hade ont. men hon va ju helt annorlunda, så nu måste jag börja om på ett sätt, ne men jag ska ta det lugnt och inte stressa. idag tänkte jag bara på att ha kontroll och att hon sökte sig neråt.

hihii, gulligaa ;)
sen släppte jag ut och gick direkt och hämta fabbepojken, haha hitta dom inte i hagen först :o men seen så.
jag red på banan, dressyr, ett kort pass och inte så jätte mycket jobb, eftersom jag inte har ridit honom på 2 dar. men han är alltid lika snäll!


snart ska jag och lillasyster titta på barbie svansjön! den e ju grym! ;)
men har ganska många filmer att titta på så jag ska först se på den med moa, och sen titanic, åh :) hahah jag kommer säkert somna,,,,
men imorn ska jag nog se på will hunting, om ödet får bestämma, can't by me love och nån mer om jag har ork och tid! ;)
men jajaa, tagga för Titanic sen i min ensamhet ... ;)
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Mysan

Det är alltså dig man ska låna filmer av när man kollat igenom alla man har ;D

2011-07-21 @ 21:26:46
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0