stallet idag

japp , kom dit nån gång vi halv 4 eller nått .
tog in cindy borsta o.s.v
sen skulle jag rida på banan.
gudars vad dum hon va! låtsades va rädd för ingenting och  massa!
sen efter typ 10 minuter går hon in till mitten av ridbanan och bara stannar , jag banka o banka ,
och tillslut rör hon sej , men inte som jag vill utan låtsas bli rädd för nånting!? ( det fanns ju väldigt mycket att bli rädd för , sand? ) jag va inte ett dugg beredd o flyger i backen.
men sen nere på marken är hon sitt vanliga snälla , söta lilla jag -.-
Så jag red tillbaka till stallet, hämta longeringslina och spö sen tillbaka igen.
resten av passet gick mycket bättre!

undrar oxå om hon fått nån excem på baken, kliar nånstopp!


Sen var det cassandras tur .
haha vart faktist nästan chockad när jag kom upp på hennes rygg!
var JÄTTE länge sen jag red en sån stor häst, lite skillnad från millis . fast snäll var hon!
Men en sak kan vi konstatera ; Jag kan INTE rida stora hästar. sant.
det gick sämst , men kul att rida en så väl utbildad häst.

i hagen

Efter det gick jag och prata massa med snuttis ♥
tog på lite flugspray, borst och fyllde på vatten ihagen.

finaste .

efteråt hade vi fotbolls träning .
hah jag tror jag sprang mest av alla för att jag hämta mina bollar som kom utanför hela tiden när jag sköt med högern ..

//f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0