sur!

för er som undrar om inlägget " millan" , så har hon kanske fångkänningar.
och vi vet inte hur det blir.


jag är jätte sur .
20-21 aug är det "kom igång" läger med innebandyn, och just den helgen är vi i mallorca . lyckat.
varför har jag alltid oturen att när jag ska göra nått kul missar jag nått annat kul?!
vill ju va med!
och jag kommer ju inte precis igång genom att va i mallis , höhö...
men jag vill...



idag börja jag och linnea en liten sak haha ;) , får se hur vi lyckas men det ska nog gå bra,..
annars i stallet red vi ut en kortis . millan hade träningsverk som bara den! försökte stretcha henne lite genom att trava lite längre . annars var det bara skritt.
men när vi kom tillbaka bestämde jag mej för att longera lite, med hopp om att tänja träningsverken lite iallafall.

haha millan trava på med örona framåt , kul tyckte hon faktist att det va!
men så fort jag vifta med spöt för att få henne att gå fram stanna hon och kolla på mej som; vad håller du på med?! haah men hon var fortfarande glad , hela tiden! :)


När vi kom hem hade jag och linnea en  fotbollsträning för oss själva haha , riktigt kul faktist!
moa ställde upp och va keeper ;)

Efter det bada vi , eller jag och moa rätttare sagt.

blev inget sova över så gör det nog imorn istället .

hörs mer imorn
//frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0