Dagen

tjenare , dagen har vart bra!
åkte till stallet vid 12 nånstans .
tog in millan , sen stog det dressyr på schemat!
himla seg va hon idag , måstew värkligen försöka få igång´na lite innan P&J;n på fredag !
Men hon var faktiskt helt okej i formen i skritt o trav !  men galoppen tar vi o glömmer tycker jag..

matpaus sen la jag upp lite bommar/hinder åt linnea och Fabbe :)
han gillar att hoppa iallafall ;)
sen red jag med ut på cindy ♥ när linnea skulle lämna Fabbe till hagen !
bilder kommer , för blogg.se dampar just nu!

Nu sitter jag o linnea här och gör inget speciellt , så det kommer nog upp nått mer inlägg senare !

fick bli bild i repris på min sötsak!

//Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0