dagen!

tjooo brooo!
har precis varit nere och badat, skönt vare:)
igårkväll kolla frida och jag på godzilla, den va bra, mysigt värre när vi satt på altanen och hörde regnet smattra mot taket;) tack för kvällen!
idag så red jag wesslan och frida cindy, det vart en lugn uteritt:) hahah frida gjorde en snygg avsittning;)
men man känner att wesslan blir bättre och bättre, idag fatta han nästan att han hade en ryttare på ryggen!;)men han bjöd på bra och va lugn:)

söta wesslan♥
efter det stallde vi upp lite "konstiga" hinder:) bella va superduper duktig! hon vägra en gång, men det var mitt fel, det gick lite fööör fort då.
jajaa, nöjd över min fiina bellebuuus!


//Linnea♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0