Linnea här!

Hej! jag heter Linnea Larsson och är 14 år, fyller 15 i oktober.
Jag bor i Åsbro med min familj och jag går i skolan i Askersund.
Om jag ska beskriva mig själv så är jag nog ganska glad som person. Jag har en häst som heter Bella, och hon kommer från Irland. Innan hon kom till stallet jag rider i så skulle hon slaktas. men då börja en tjej i stallet rida henne och hon blev bättre och bättre. och nu rider jag henne. Hon älskar att hoppa och är tävlad upp till 1,20. Hoppgladare häst får man leta efter ;) Vi ska på vår första tävling i Juli. visserligen är det bara en pay and jump, men det duger! Jag har inte så stora krav nu, vi gör det för  att ha roligt!


Bella och jag,ett litet skutt:)

Det var lite om oss, men det kommer säkert lite mer någon annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är hon?;d

2011-06-06 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0