vart ska jag börja...

ja, jag vet inte vart jag ska ta vägen.
det känns som om marken rasar under mig när det blir såhär. när allt bara försvinner.

det är dig jag vill stå brevid när regnet bara faller ner på oss,det är dig jag vill vara med när solen skiner och vi ska köpa glass, det är dig som jag älskar av hela mitt hjärta! jagvet att jag är med andra, men dom betyder inget mot dig! hur ska jag förklara att det är dig jag verkligen vill vara med? hur ska jag bevisa det?
me dig är allt bara obeskrivlig vänskap. det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig. det behövs sånt här ibland, men verkligheten är ganska svårt ibland. jag vill vara i drömmen jag drömmer varje natt, jag vill vara i fantasin, men jag skulle inte kunna vara där utan dig. utan dig finns ingen dröm, ingen fantasi. det ska bli som vi bestämt, ett löfte jag aldrig ska bryta. vi för alltid. jag ska älska dig i alla väder, om du slår ner alla i din väg, om du älskar alla omkring dig, om du faller hejdlöst från ett stup för att du inte orkar mig mer! jag ska älska dig tills vi båda slutar andas!
hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig!





Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0