1:a november , 2011

Vill börja med att säga att höstlov verkligen är grymt skönt!
Så nu var det sagt. Har precis ätit mat om nån ville veta och nu hade jag tänkt att skriva om dagen.

Allt började med att jag vakna, åt frukost gjorde mej iordning o.s.v
Sen hände nothing förens runt tre då vi åkte till stallet , mysis va hemma igen :D och hon var flumig kan jag lova! Men bestämde lite kul till fredag ,ska bli superkul!
Men nu till det som har hänt.
Kom dit red nordisarna en kortis , trodde det varskogsbrand på ett ställe där vi skulle va hjältar , rädda skogen, och va med i tidningen . Men det kunde man ju glömma för det hade bara blänkt i en vatten pöl av solen :(
Haha nä ska väl vara glada att det inte var en skogsbrand!

jag och sabina i somras♥

Sen red jag mixer , oj vilken bjudning killen hade idag . men det gjorde inte att det gick bra snarare tvärtom.
Satt som en hösäck, HATA min väst , han käfta med munnen, och allt gick allmänt dåligt. Menmen , bara ta nya tag men får se hur det blir eftersom jag inte kan få lika mycket hjälp av madde ett tag framöver , men det löser sej nog :)

Sist red jag millan en snabbis . Krävde ingeting (!) av henne alls tog mest bara för att hon skulle få lite konditionsträning endast . Så red knappt en kvart/20min bara . Barbacka. Men det märks att honhar ätit upp sej , idag hade jag lite att sitt på iallafall , men det vart ändå stor skillnad från nordisarna ;)

// Frida♥


Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu har vi uppe en tävling om det nya Classic double pannbandet från Hansbo. Kika in om du vill tävla!

2011-11-02 @ 12:46:20
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0