Back on track!

JAJJAMÄN , tillbaka och sugen på att blogga !
Som ni märkt så har jag inte vart så uppåt senaste veckan och mår inte hellt bra nu heller men ska försöka att inte hänga upp mej på det. På bloggen ska jag iallafall försöka vara uppåt även om jag sitter och inte mår bra alls .
Låter det bra?  

Haha börjar väl med att säga hej! Och gud vad fort tiden går! Dagarna kommer och går hela tiden.
Vilket betyder att det blir väldigt korta dagar, särskillt nu när det är mörkt vi 4 ..
Ganska jobbigt efter som man knapt hinner komma till stallet förens men inte ser nått , men lite mysit är det ju :)

Har igentligen inte hänt nått så här viktigt under veckan men lite har det hänt lite så kan dra det-

I tisdags så slingade jag håret / klippte upp .


faktiskt ganska nöjd ,
vad tycker ni?
Sen var det träning som gick URUSELT!

I onsdags fick jag och madde sluta tidigare från skolan för att ha "bild" i stallet , gött!
Gick en promis och tog lite mysiga bilder som ni kanska såg. Bilderna på mej och mixer kommer senare. Fortsatte sedan havresvängen.
På kvällen var det match mot killarna , vissa stunder var dom bra men annars tyckte jag faktiskt att vi utklassa dom lite även om det vart 5-4 . Spela ute dom första periderna och sedan målis den sista . är nöjd för att inte vart uppvärmd!


Igår har jag för mej att det hände nått i skolan som jag skulle berätta men det har jag glömt bort så det får ni inte veta ..
Hade iallafall träning på kvällen som var super kul!
körde "TM" ( tränings mästerskap ;) )
Jag, johanna och ebba var i ett lag och ägde! Vann alltihop! t.o.m mot ledarna i en final , grymma :)
Men gud vad jobbigt det var , haah ingen lugn träning där som vi skulle ha..



Idag är det fredag och det känns underbart! Taggad för en DM proppad helg , alltså båda dagarna! ska bli skit kul, vi ska till final!
Idag i skolan var vi såååååhär nära att slippa franska glosor , gogogogo astrid!
Men nåra andra VILLE ha det (:o) så vi fick det iallafall..
På idrotten gjorde vi nått sånt här redskap grejs som jag är såå bra på , klumpeduns (y)


Efter skolan var det stallet . Longerade plutten idag och det gick kanon .
Blev mycket trav/galopp efter som jag inte hinner till honom nån dag i helgen..
men det klara han fint , höll på kanske 30 min?
Sen putsade jag träns , benskydd , skor och stövlar . Måste verkligen bli bättre med det !

Hoppas ni orkade läsa!

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0