heeeeeldag i stallet :D

hej, tjo eller tjinixen!
Sitter här och lyssnar på spotify och väntar på att maten ska bli klar , tacos :D
Hade bara tre lektioner idag och sluta 11.15! suuperskönt!
Efter det var det stallet och vi kunde rida ut på nordisarna! otroligt.
jätte skönt att komma och känna att man inte behöver stressa för att hinna rida innan det blir bäcksvart.
Var en grymt rolig och mysig tur med massa skratt, haha. sabina♥
Haha , vi körde typ en liten galopptävling :p och okej jag erkänner , madde vann .. -.-
men det var inte med mycket + så hade hon inte ens galopperat och jag och sabina inte gjorde det :p
rolig tur. hade med kameran...





Sen åt vi mat och chilla lite innan jag hämta pojken min♥
han var ovanligt mysig idag. vilket bara är kul!
Körde lite frihets på banan idag men började med att busa!
gud vad kul det var att "bli jagad" runt , runt! öronen spikade framåt och ökade hela tiden :D
Sen fick han pusta medans jag stretcha hans ben lite , duktig kille , inga problem. Körde som sagt frihetsdressyr sen och det gick bra det med. Avslutade med att gå till en backe med lite hinder samt klättring, gick lika bra det!
Med andra ord jag är NÖJD

Annars kolla jag/fota lite när dom andra red.

// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0