hehe

INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE! nee så är det :(
har faktiskt inte orkat att dra på datorn på kvällen när man kommer hem...
men idag har jag iallafall varit i skolan, haha ovanligt? ;) sen till stallet borsta bella noga ♥ testa också att linda ett ben, gjorde det i söndags ochså, så tränat lite ;) och det blir lättare, men det setr fortfarande ut som att hon har bandage på hela benet när jag gört.... men bara att fortsätta träna på!

och nu ska vi snart äta, sen baka lussebullar och sen väntar MASSA plugg :( har matteprov imorn och tyskaprov på onsdag, så jag har lite att göra! duscha ska jag också göra, och sova ofc! ;)

även fast det blir såhär ibland älskar jag er








//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0