nobody's perfect

hej,
jag kom på vad jag kunnde blogga om! jag har inte berättat om Nicke va?
ifall jag har gjort det, skit samma, jag gör det igen såfall!


Nicke

mamma jobbade med en tjej som hade hästar och hon hade inte tid med alla hästar, så hon sålde alla sina pollar. utom Nicke!

hon flyttade honom hit till åsbro för att hon flyttade hit, så han står ganska nära mig.
och hon undrade om jag ville rida Nicke när hon inte hade tid, och då gjorde jag det några gånger.
han är en gammal galopphäst som fick nog, han ville helt enkelt inte springa längre.

som ni ser var han väldigt smal, och han behövde bygga på lite hull och muskler.
det va inte mke att sitta på kan jag säga!
och han var ganska rädd för saker. jag tyckte det inte blev så roligt att rida honom efter några gånger så då strunta jag i det. jag ville ju satsa på bella! och så har jag ju inte heller tid med så mycket!



vi red bara ut i skogen, men jag måste bara säga att hans galopp var nog den mjukaste någonsin!

nu ska jag göra mig iordning för att åka till stallet:)

så vi hörs kanske efter träningen ikväll!





//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0