ojdååå..

har inte bloggat på ett tag...

igår skulle jag blogga, men kolla lite på facebook först och så. men vart jag än skulle läsa så börja det växa någe så jag inte såg vad det stog! och om jag kolla på en bild, så såg jag inte ansiktet! det var bara jätteläskigt. så jag stängde av datorn och då vart det som en suddig pil. jag trodde nästan att jag va på väg att bli blind, när jag kolla på mamma, så såg jag bara halva hennes ansikte. vad hemskt det var! jag tänkte "jag kommer aldrig få se bella eller mina vänner igen, jag kommer aldrig få se på nya twilight filmen (hahah) jag kommer aldrig få se solens ljus igen. jag kommer inte få se hur det går på innebandyn. jag kommer aldrig kunna se vart jag ska gå, jag kommer inte kunna rida eller spela innebandy." det va lite som en dödsdom... hahah, men jag la mig tidigt och när jag vakna på morgonen så såg jag nästan allt igen! men ändå så ser jag konstigt, och jag har ont i huvudet när jag skrattar eller hostar. det är lite skumt. men vi får se om det blir någe mer.

iallafall va jag på gröna kortet kurs igår och det va jätte kul faktiskt! man lärde sig en hel del nya saker! och jag gillar marion! hon är en liten energikick!


snart ska jag på innebandyträning:)







bloggar nog mer sen..




//Linnea

Kommentarer
Postat av: Mysan

Är nog migrän aktigt, brukar ha liknande under sådana tiden :/<3

2011-11-15 @ 19:48:32
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0