säg aldrig en hemlighet till en person du litar på, för den personen du litar på litar på nån annan..

har ingen ork till nått , skulle helst lägga mej i sängen och kolla på film hela kvällen. Men ska berätta om stallet.

Kom dit vid halv4 nångång och då födde mysan min jacka om nån vill veta :o Red inte ut på nordisarna för att mysan inte ville/orka och sen att det snart skulle mörkna. Men vi gick in stallet en stund, prata om allt mellan himmel och jord innan vi gick in till huset en sväng. Där inne hade Mysan, Ebba, Madde, Linnea och ella(?) massagehörna själv gillar jag inte massage så jag spela lite på maddes mobil :)
Sen kom det Pizza ! oj vad mätt man vart, men gott vardet (: Sen väl ute i stallet sen börja vi bädda , och kolla på film . Kolla först på " The roommate" bättre än vad den verka i början. Sen "anakonda" , helt okej.
Har tagit MASSOR med flumbilder som kommer upp så småning om. hehehe.

När vi skulle sova gick det väl inte jättebra för mej , madde och linnea. Jag var vaken till fyra/halv5 för kunde bara inte sova , av olika anledningar.. hah t.e.x att moonis rymde från hagen så vi fick gå ut och hämta honom vid 4 ;)

Idag på morgonen hans det inte med så mycket men longera mixer en stund och det gick väldigt bra, dock var han väldigt dum när jag gjorde iordning honom . Stod vid bindstolpen och han far runt som en yr höna . Men, Men var inte på det bästa humöret just då så kan berått lite på det också..


we´ll gonna fight us to the top.

// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0