dagen

hej igen , tänkte dra dagen som jag inte orka förut .
Hade språk då fick vi reda på resultaten från provet , full pott! :D
Sen studie tid , och matteprov , skit sur är jag . kändes asbra när jag gick därifrån för jag var nöjd med den sista sen kommer jag på att jag gjorde fel, plus att jag missa bussen hem för att jag satt med sista uppgiften, inte roligt. Medans jag vänta på bussen som kom 1 h & 15 min efter typ ( -.- ) gick jag upp och åt samt spela lite kort med emma som också skulle hem med samma buss. Men så skulle hon tydligen bli hämtad så fick sitta där i min ensamhet.. Men som tur var fick jag låna oscars mobil och spela på och eftersom jag var tvungen att gå till bussen innan hans lektion var slut fick jag tillochmed ta med den hem. snällt♥

Sen jag kom hem har jag bara spelat på hans telefon och kollat på tv :p skönt.
Eftersom jag är halft sjuk blir det ingen träning för mej :( men åker upp och kollar. Sen efteråt är det ju lite snack mm. Trevligttrevligt!
Ne nu ska jag vila lite innan jag ska till linnea , hörs senare skulle jag tro :)


// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0