hahaha , vilken dag xd

kom till stallet vid kvart i 5/5.
följde med linnea och hämta bella , haha hoppa lite upp och ner.
sen skulle jag ta lite kort på dom bakom häcken innan jag hämta mixer.
När vi kom till hagen såg vi inte Mixer.
jag:- haha , Mixer har säkert rymt! ;) (på skoj då)
Linnea:- hah, ne han står säkert på lösdriften ;)

så ser jag mixer på andra sidan hagen på gärdet !
jag bara springer iväg och hämtar honom , tur att han är snäll att fånga in även fast han inte hade grimma :)

men det konstiga va att hagen inte var sönder nånstans! vem vet , kanske har en grym hopphäst ;)

busen idag

Sen skulle jag longera mixer.
gick grymt i början!
men sen gick allt åt skogen.. han börja försöka springa iväg från volten och krångla och hålla på, så linnea fick gå och lämna bella och sen hjälpa till med spöet.
han var riktigt dum ett tag och höll på att sterga och sånt trams , men på slutet gick han lugnare.
skritta av han ett varv på gärdet så han verkligen fick andas ut, eftersom han var helt slut på slutet ( kan vart därför han gav sej ) men då är det ju bra att man slutar när det går okej!

Efteråt fick ha svetttäcke , massa haver & vatten och vipps så var han nöjd igen! ;)

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0