hej!

ska väl börja med att säga att vi haft rent ut sagt usel uppdatering.
Men det finns knappt nån tid just nu. Har matteprov imorn , ska lämna in ett biologi hemprov och göra klart svenskan.
Men snart är det höstlov och då blir det bättre , i promes.
Skolan idag var tröög 7 lektioner ! ink franskaprov , sen vart även jag och madde utslängda från fysiken utan anledning , snällt.
Efter skolan var det stallet. Red Mixer över bommar idag också + att vi la upp ett litet "cavaletti" , det gick bra men han är en aning slö bara , haha känner redan nu att han kommer bli min lilla sega polle.. ♥ menmen , hoppas bara han tänds till lite iallafall vid hoppning ;)
Nu har jag duschat och nu ska jag äta sen plugga så blir nog inget mer bloggande idag, men vi hörs imorn.
¨
Tror faktist jag börjar bli sjuk , näsan rinner nonstop , och jag är grymt varm så vi får se..
Ne men nu ska jag äta!


charmig kisse för ett tag sen ♥

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0