hemma men snart vidare på match!

japp här lever man ett fartfyllt liv , saker hela tiden ;)
stallet idag får ni sen samt bilder från cupen.
men kan ju dra dagen igår.

Kom till åsbrohallen vid 8 . Bytte om och taggade för första matchen klockan 9, Vi vann med 3-0.
sen en match innan nästa match , skulle stå då. Gick bra vann med 2-0.
eftersom vi vann dom 2 matcherna så vann vi gruppen vilket ledde till att vi fick vänta i 5 timmar tills nästa match! Är grymt lång tid.. man han varva ner regellt och sega till till den matchen. Och vi förlora den matchen , men vi vakna till andra halvlek iallafall men fick inte in nått mål -.- stolpträffar eller precis utanför , surt men det var bara att ta det som det var.
Fick iallafall spela vi om brons matchen efter som vi vann i saden death , ingen aning om hur det stavas xd
gjorde ett mål idag :)

Så ett brons vart det idag allafall , bättre en inget
;) har iallafall vart en grymt kul lagdag med skratt och skoj .
haha tiida och ebba är lite anorlunda om nån ville veta haha, deras humor xd
Sen var ebba dum och bitchklappa mej typ 100 ggr så mina kinder tappa känsen , inte lika kul.
Men att brotta ner Bea , ebba Och sofie är kul! :D

Ne nu ska jag packa för om 20 minuter drar jag på match i örebro , hörs när jag kommer hem!
// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0