jag är nog inte det du drömmer om , men jag är vad du ser.

heejjsan bloggen!

ligger här i min super mysiga lilla säng med en halv-död katt över ena armen.. har nyss kollat på idol, fyfan vad amanda f äger ut alla! power to you!


igår hann jag som ni kke märker inte blogga, lite tid på dagarna! men tänkte dra igår och idag!


igår;

först somvanligt tråkig skola..efter detdrog jag själv till stallet, va trött och frusen så longerade och körde lite frihetsdressyr! han är jätte jobbig att longera i vänster varv, vill inte helt sammarbeta, men när han är igån då går det allt! i höger varv är han iafjätte dutti!, lyssnar på en gång! efter ett tag dläppte jag honom, och nu följer han med mej även i traven, känns skit bra när han gör så! han visar mkt kärlek när jag är själv med honom :') hahaha när jag har tränsat av honom och håller upp grimman typ tar han nerhuvet och trärpå den själv, gölli pönni :)


idag, då ;

idag gick sämst, han va väldigt ofokuserad, kan bero på att jag var ng oxå de och att vesslan och mira levde livet i hagen brevid ridbanan.. efter ridbanan så tog vi "hoppstigen" och "utforska" lite åt andra hållet, han är väldigt lycklig när han får springa lite i skogen, om han är lycklig när han är tillsammans med mejj är jag lycklig ♥


det finns inte ord tillräckligt betydelsefulla för min kärlek till pojken min♥


mina webb bilder fungerar inte på blogg.se, tyvärr ;/


godnatt kära bloggläsare!


//Madde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0