Madde♥

jag vet hur det känns , det är bara tomt och man vill bort.
Men det kommer bli bra igen , jag lovar. finns för dej♥

Bortsett från det där samtalet mitt under rid passet var väl dagen fram dit bra.
Onsdagar brukar vara hemska , 7 lektioner , fysik inga raster o.s.v
Matten är skit svår.

Stallet lättade upp lite iallafall.
Kom dit fota allt och alla , och sen planera vi lite gymkhana, haha köra jaga till häst var nått nytt. men det funka ;)
hoppade även med underbara millan , haha verkar på madde som att jag senare skulle kunna ut på P&J :D
Gud vad kul! hehe , blev lite taggad på nytt med millan.. Men ska nog försöka rida Cassandra till helgen.

cassandra och jag idag :)






// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0