My hands they was strong , but my knees were far too week,


14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

ja , en vanlig dag ser väl ut så här :

  • tråkig lång skoldag
  • stallet göra nått med Mixer / Millan♥ eller träning.
  • hem , dusch , äta
  • Blogga , plugga
  • SOVA

Typ så ;)
ligger ganska så efter med dom här , men ska bli bättre .



Nu ska jag göra en kopp varm choklad för jag fryser ihjäl sen ska jag lägga mej och läsa hörs imorn.

bilder från digitalen , som jag inte tömt på år



musse..



hahahaha!




jag saknar dej.♥

// Frida



Kommentarer
Postat av: Mysan

Så kan det gå när inte haspen är på förstår du lilla Frida! Ja är väl klart, den var ju special kryddad!!

2011-10-10 @ 22:19:07
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0