Nu - Pengarna på bordet

hejjsan :)
ja, just nu sitter jag och tittar på "pengarna på bordet , men det är snart slut :p
Och då blir det att plugga lite till Kemiprovet på onsdag.
kan dra dagen.

Först var det skola, hade mitt föredrag som gick skit xd men glosförhör hade vi tydligen inte.
På idrotten körde vi basket som vårt lag ÄGDE på. På musiken körde vi rolig frågesport , och engelskan var slapp.

Sen i stallet .
Tog in, gjorde iordning o.s.v
Sen red jag mixer ♥ Och han skötte sej finfint!
Gick faktisk väldigt bra idag :) men sen ska jag hålla käften om min sits.

bild sen sist.
snaaaaaaaart dax för galopp :D

Efter det red jag cassandra , gick rent ut sagt uruselt.
Osammarbetsvillig och ofokuserad. haha var även nära att ramla av fabbe..
Med andra ord rena rama motsatsen mot sist .

Ni ska få bilder och lite annat snart (dock inte från idag ) så håll utkik.

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0