skrivsugen!

ja ganska skriv sugen så ska väl skriva av mej lite.
I dag är det fredag vilket är urskönt! sitter här med en chipsskål brevid , så visst är det fredag!
Kollar på Sverige-Finland nu sverige leder , 1-0 kom igen nu!

Skolan var väl som vanligt
Men är alltid svintrött på mornarna på fredagar, altså drabbas SO föhören varje vecka , jättebra.
Haha kom på att jag inte glömde so mappen iskolan igår, men orkade ändå inte plugga, kunde lite allafall.
på rasterna körde vi "kronan" och idrotten paintball, ganska så kul :) men vissa är så himla dåliga förlorare xd
kanske inklusive mej..

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLL! sverige gjorde mål nu! :D 2-0

I stallet sen körde jag först lite frihets dressyr med Mixerpojjken♥
Gick super! lydde minsta vink , i både trav och skritt , igång sättningar , halter och han följde till och med med på en rund volt. GRYM.
Glömde tyvärr kameran som jag tänkt ta med men, blev några mobilbilder.




loveu♥

Nu blev det 2-1..

Sen när jag kom tillbaka med honom var det fullt i stallet , så jag stallde mej utan för vid " bind stocken "
vilket också funka kanon!
är nog våldigt bra övning att få stå ute och vänja sej med att det kan vara liv runtomkring.

finis

Efter det var det planerat att rida lite dressyr på millan, gick skit säger jag bara!
hon var stel, osamarbetsvillig och slö.
såhär i efterhand kan jag förstå millan att det inte kan va kul at ha mej på ryggen.
Red ut en liten bit sen, hoppa i backen och sen leta lite vägar , men vi gick mest bara genom skogen tror jag xd så mycket vägar var det inte.
Millan stog jag också ute med , mysigt i solen.

orkar inte blogga mer just nu men vi kanske hörs senare :)
// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0