Stallet igår

kom dit vid 12 , gick direkt och hämtade saknade nordisarna.
GUD vad jag saknat min lilla sabina! lika mysig som alltid.
vi tog in gjorde iordning .





Och red havresvängen.
Gud vad mysigt det var , shitt vad saknade dom har vart :')
haha underbar ridtur förutom att jag och madde red in i en gran.. xd

Sen tog jag in mixerplutt.


Har inte så mycket att säga, borsta ett tag sen red vi ut för första gången . Tror både Mixer och jag behövde det , båda var nog lite trötta på att bara traggla på banan så det var underbart , min kille är grym!

longerade även millan en snabbis sen ska vara nöjd men hon vägrade att fatta vänstergalopp ivänster varv , men det är bara en ska  vi får träna på.




// Frida♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

Vi måste sova över i veckan!!!!!!!! :D<3

2011-10-31 @ 17:02:45
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0