When you say nothing at all.

hej !
hemma från stallet nu , gick väl bra .
Red Mixer somsagt idag , trav mycket på volt , serpentiner och annat böjt spår.
Han var duktig , men det kändes ändå inte riktigt bra. galoppen känns väldigt långt bort på nått sätt.
Men det kan vart att han var väldigt seg idag, för det var han..


Skolan rulla väl på , rätt roliga lektioner faktiskt,
körde maffian på rasterna , jättekul :D sen har jag även lånat Stina mobil massor och spelat ett kul spel .
På svenskan fick vi veta att vi ska hålla föredrag för klassen nångång , jag tog på måndag för att ha det överstökat , men även för att jag vet precis vad jag ska prata om ;) HAJAR♥

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0