baaaaaaaaajskorv ´:(

halloojj.


bilderna gick inte att få över! :( får försöka igen imorgon, men om de inte går så dör ni ju inte iaf ;)


ídag vart de stallet när jag kom hem ifrån pappa , de är mysigt att vara "tillbaka i sadeln" :D idag vart det mest bara motion , eftersom jag kännde att han hälst bara ville springa :) efter skulle jag ta skrittsvängen och frida och linnea skulle köra lite galopp på stubbåkern, men när fabbe insåg att dom andra skulle få skringa av sejj tvärvände han, och jag hade ju inget spö så då vände jag och galopperade jag med, jäääklar vad energi han har sparat ihop, de skulle nästan räcka ett helt år xd

nu ska jag ta och kolla på kungfupanda igen:D 

chiaooo!



//Madde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0