En låt som påminner om en häst du älskar

        ^
        l
        l
        l
hallojj, kollade igenom raderna som frida har börjat med , så hitta jag den raden, och tänkte skriva refrängen i en låt som påminner om en häst jag älskar,



                                                                                Jag kan inte ens gå
                                                                           Utan din luft i mina lungor
                                                                               Jag kan inte ens stå 
                                                                                Om du inte ser på 
                                                                             Och genomskinlig grå
                                                                                   Vad vore jag
                                                                               Utan dina andetag


det va refrängen på "utan dina andetag"-kent


använd bild men iaf :)




//Madde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0