Fabbe♥Mejj

halloooohhh


sorry för dålig uppdatering från min sida! massa plugg och trötthet när jag kommer her från stallet på dagarna så det finns ingen tid till att blogga , men nu slänger jag in ett inlägg :)

igår red vi ( jag&fabbe, frida&millan och linnea&cindy) ut och vi kom inte längre än till skogen innan linnea ramlade av, och cindy satte fart hemmåt ,ahaha , linnea sprang efter och frida och jag fortsatte genom skogen ( xd ) men bara för att det skulle gå fortare, för i skogen kan man trava och galoppera , andra vägen skulle vi va tvunga att skritta, för annars skulle vi oxå ligga i leran ;)

idag drog jag till stallet själv från 10 i 4 till halv 7. först tog jag in fabbe, gjorde iordning, sen red jag på banan , han va jätte duktig! han gick på tygel nästan hela tiden och lyssnade på varenda lite hjälp! sen gjorde jag iordning honom igen, gav mat och släppte ut, sen tog jag och puutsa träns och sadel, och så borstade jag av schabraket. sen kom jag på att jag kunde ta in bella och rykta , så då gjorde jag det ( hoppas att det va ok , linnea? :) ) och gav henne lite mat, sen släppte jag ut henne, sen gjorde jag mej och stallet iordning sen kom mamma :D

tog typ 3 bilder :D som kommer nog upp img :D nu ska jag kolla lite simpsons :D sen blir de väl sova! :D


godnatt

//Madde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0