Fredag = HELG!

super! har inte haft sovmorgon på 7 år..
kvällen är planerad , TV,TV,TV,TV & massa mys :) låter bra tycker jag!

Skolan var som vanligt förutom att en liten jävel var jag nära att strypa, så omoget..
Efter skolan var det stallet :)
hade tänkt rida millis på gärdet med linnea , men en liten tjej skulle komma och rida lite på henne, så det blev inte så .. Men du red jag cindy istället !  
SUUUUUUUPERMYYYSIGT! ♥
solen sken och allt var perfa.


pluttis , old pic

sen körde jag lite "AFM" ( Arbete Från Marken ) med Mixer .
snacka om att det går bättre & bättre!
idag lyssnade super bra mot sisst!
kom till mej i både skritt och trav , visst var det lite tillfällen där nått annat ver mer intressant , men ändå
 Super nöjd.
Lyssna bra på röst komandona också.



Älsklings pojken♥

har kort film också men det är inget att se , bara att han följer efter ;)

ne , nu ska jag hitta på något så vi hörs senare :)
// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0