matchen gick sämst..

....för mej iallafall.
stog första och det gick sådär sen 2:a perioden skulle jag ju spela ute, benen ville inte samarbeta alls, sprang som jag vet inte vad-.- Sen snubbla jag också på mina egna ben , satt det ena benet la av helt?! skaka NONSTOP och var almänt svagt. Slutade 4-0 till dom , men var inte ett rättvist resultat , vi var lika bra som dom satt..
So förhör imorn och jag som glömt mappen i skolan , kan verkligen ingenting om det kapitlet så vi får se hur det går.

Imorgon blir det stallet efter skolan :)
Emelie kommer och rider millan vid halv 4 satt Mixer får nog tas efteråt. Kanske gör nått med cindy då medans Linnea hittar på något med Bella .
Om jag inte har sagt det så har iallafall jag och madde bestämt att vi ska ha som mål att jag har börjat galoppera på han inom en månad , själv tror jag det kommer gå super! Killen går ju asbra♥

Ne nu ska jag göra en kopp varm choklad och lägga mej i sängen och kolla på robinson eller idol , vilket som nu finns på tv4play ;)







Hahaha , titta vad man kan hitta!

// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0