regn, regn & åter REGN!

trist väder kan jag lova.
jahopp , idag efter skolan åkte jag och madde till stallet.
blev bara borstning eftersonm det vräkte ner då..
mixers tålamod är lika med 0 iallafall, bara man närmar sej havretunnan är han helt plötsligt överallt!
borsta cindy & millan också♥
och dom var himla nöja över att få komma in i varma stallet och få lite mat ;)

Tror millan förklarat för mixer hur man smiter ur spiltan på bästa sätt , för han gör precis likadant som millan gjorde!
båda gjorde det nämligen idag..

imorgon blir det inget stall för mej :( hinner inte , har plugg och sen vid 6 är det samling till match mot kumla i hallsberg , TAGGATAGGGATAGGA!

nu ska jag äta sen gå till linnea och hämta lite bilder tror jag som kommer upp sen.
// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0