Let´s run away and don´t ever look back , don´t ever look back.

Hejsan , tänkte dra dagen nu :)

Skolan var extremt seg, 7 lektioner idag! -Let´s run away and don´t ever look back , don´t ever look back- ....
På franska vart celle precis lika ägd som förra gången men vägrar att inse det, Och jag skämde ut mej som vanligt på futsalen ..

Stallet efteråt , och det vart longering! Killen var grym. Var ju sjukt längesen som han longerades sisst men det gick super för det! Lyssnade otroligt bra. Underlaget var väl inte det bästa, men det dög gott ock väl till skritt och trav! Hade även med kameran , så ni ska få lite mysbilder senare.

Tillbaka i stallet igen fick han like käk medans jag plockade bort utrustning , gav hästarna lite vatten och halkade på en sten utaför stallet och fick ännu mer blåmärken och ont i kroppen. Bra Frida , blir bara bättre och bättre inför DM..

image description

Nu ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt. Men först ska jag kolla på glee och fixa matteläxan. Sen ska även ni få ett litet planeringsupplägg och bilder, så håll koll!

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0