love

måste bara säga, det här har varit bästa helgen på länge!

vi vann med 4-1, vilken glädje! har verkligen kul med er tjejer.



vilken känsla det va att springa in till dunkande musik och strålkastare! och när vi gjorde mål så blinka det bara, man såg bara glada ansikten! det va en riktigt härlig känsla må jag säga.

Jag älskar er!

Det är lycka att få dela glädje med er, det är helt underbart att vi klarar allt tillsammans. Inget kan stoppa oss nu. Ni gör min dag, ni är bäst!





gammal bild.



det va en rolig match, även fast jag drog på mig en utvisning. haha, blev utvisad för hårt spel, men har domarna aldrig hört talas om axel mot axel?! jaja, skit samma dom dömmer!;) åh vad kul det va! efter matchen så va vi i en hög, sen gjorde vi vår dans! vi är vi är åsbro! ;) ¨så tacka vi alla och så fick vi medalj, har fortfarande på mig den kom jag på... sen firade vi med skumpa och kladdkaka med grädde, muuums! grattis till maja som fyller 15 år idag! :D

matchstället är nog lite kladdigt efter skumpan! hahah VEM BRYR SIG?! VI VANN!!!!!! :D





senare ska jag till frida, mys! vi hörs.



//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0