Mixer idag , 18/2-2012

BANAN.

Japp, idag red jag äntligen på banan! Vet inte riktigt vad jag ska säga om passet.. det gick inte precis bra, men det kändes inte hemskt heller. Iallafall så hade den perfekta ridbanan igår förvandlats till en fastnande kramsnöbana. Så underlaget var inte som igår då det var helt perfekt!

Red inte så länge och inte heller så "hårt" utan vi tog lite volter, trava lite och avsluta med nån lite galopp. Inte så mycket mer en så.

Snacka om att han växt vid rumpan , haha. Märkte det igår att han är säkert 2/3 centimeter högre där, och det är ganska mycket! Egentligen borde jag tycka att det är hemskt eftersom jag kommer ännu mer framåt mot kortis halsen. Men jag tycker det är jätte bra det betyder att snart kommer manken ikapp , och då blir han lite högre hela han vilket är kanon!

Men somsagt kravlöst pass, Mysan (http://myupanddowns.blogg.se/) var snäll och fota lite , så finns en massa ganska söta bilder faktiskt även fast jag red som en kråka och han gick som en kråka, så man kan ju undra hur jag gillar dom egentligen..

3 bilder ifrån idag.







Vill ni ha mer?


/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0