taggad till lov!

hej, just nu sitter jag här nermyst i pyjamasen med en kopp varm choklad. är väldigt hes och har ont i halsen så kunde inte va med på träningen idag:( men bättre att bli frisk till lovet! taggad till tusen är jag, läängtaaar! då kommer jag verkligen få tid att va i stallet och bara va, skita i skolan för ett kort tag.




kanske rider lite nordisarna på lovet också! :D

imorgon ska jag till stallet, kanske hinner rida. ska nog kolla på fotbollsträningen en stund sen ska jag till askersund på kalas, min faster fyller. så får se om det blir promenad, ridning eller longering. kanske barbacka?:D jaja skit samma.

på lovet ska jag också försöka ha med mig min kamera så mycket som möjligt!


Frida och jag har börjat fundera lite på om vi kanske ska dela på oss, alltså att vi har varsin annan blogg. jag har tappat blogglusten, eller jag tycker det är tråkigt att blogga om hur det gick på en promenad. "bella va jätteduktig." kul förklaring;) vi har inte blivit ovänner eller så men det kanske blir roligare läsning när man får blogga på sitt vis om det man själv vill. MEN vi ska inte skiljas åt och vi kommer nog ha kvar den här bloggen om vi skulle ändra oss. men ha det i bakhuvudet att vi kanske skaffar oss nya bloggar.



//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0