Veckan!

Så nu tänkte jag ( äntligen ) dra hu veckans 4 sista dagar kommer att se ut. Hinner inte så mycket stall som ni märker, men det får man ta , det är ju faktiskt dm. Och aldrig att jag förstör för laget genom att vara trött.

Torsdag: Skola, åka till stallet och borsta pojken en snabbis och sedan med tidiga bussen hem igen. Träning på kvällen samt att jag måste plugga..

Fredag: Skola, hem direkt efteråt för det kommer gäster både på eftermiddagen och kvällen, JAG 14 ÅR.

Lördag: DM mot askersund! klockan 12 i mellringehallen, ÅH tagga! Stannar kanske efteråt på marieberg och kollar efter futsal skor till sportlovscupen. Annars tar jag det lungt resten av dagen.

Söndag: DM mot örebro! Klockan 12.30 i mellringehallen, Åh tagga! Tjejerna kommer på kvällen och grattar mig förhoppningsvis ♥


                                 förra året vi vann~

Så kommer det se ut ungefär , åh herregud vad jag är taggad inför dm , men först och främst träning imorn. Det blir bra , för det behöver jag verkligen. Bilderna ska jag försöka få upp imorn för datorn vill inte sammarbeta och jag ska sova. Måste ju redan nu börja LADDA inför DM...

GODNATT


/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0