äntligen!

hej på er!

äntligen har jag lyckets få igång datorn och internet. när jag väl kommer in på internet så funkar det inte att komma in på blogg.se.... då blir man ju litre smått irriterad. men här är jag! :)

idag var det ju första skoldagen.. och det kändes...precis som vanligt. haha

 idag hann jag inte till stallet, firade maritha. och va till askersund men min lille dogge simba, han fick spruta.


har verkligen varit sugen på att blogga ett tag!
ska ju fixa presentation och lite andra roliga inlägg:)

jag är också med i en bildtävling hos http://gennes.se/ 
med denna bild.

temat är kärlek.
:)
nu har det ju kommit lite snö, och det är rätt halkit ute. så imorn tror jag att det blir lite barbacka för min och bellas del. mysigt!


sommar känns lite lockande just nu....





inte så intresant inlägg, men nu vet ni att jag lever!



//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0