daaaagen

idag hade vi två prov, -.- förstmusik prov , ahah gick sämst, men klarar det nog iaf! sen var det engelskaprov, en hörförståelse och så skulle man beskriva en person på ett papper.



 sen var det stallet, lättar som vanligt på humöret! haha fabbe, mysponnyn själv! innan jag skulle ut med honom så stod jag med ryggen mot honom och kollade på när frida satte på mixer täcket , han knuffar på ena min axel, sen så smyger han över ( med mulen asså ) till andra axeln och naffsar/mumsar mej i nacken, ahha och det räckte inte en gång förhonom, men han märkte ju att det kittlades på mig, för jag asgarva ;) Älskade häst!


nu har jag precis ätit och ska snart hoppa in i duschen ;)


lite oldisar ;) ♥





/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0